Nattinatti

Juste man fick ju betygen idag och jag är nöjd, det var som jag trodde fast jag borde ha fått vg i no men fick bara g men fick tillbaka mitt vg i engelska så. Men ja hoppas alla blev nöjda med sina betyg, just nu funderar jag på gymnasium och sånt bara för det inte är mycket tid kvar men är intresserad av bromma och så men får se. Men nu är jag jätte trött så ska sleepa snart, men skriver imorn.

Det här tänkte jag förresten ha som outfit till avslutningen idag, men bytte från svarta klänningen och den rosa koftan till min svarta midjekjol, en röd silkestopp med en rosett och en svart kofta. Lite mer juligt också. Men glömde bort att ta bild på den outfit som jag hade så ni får se den jag testa innan =)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0