One of a kind

Jag har ett stort problem, jag försöker fundera ut vilken bikini underdel som får min rumpa att se störst ut. Det är en katastrof, jag vill ha en mindre rumpa.. Måste börja gymma nu i veckan! P-A-N-I-K, kommer skämmas ihjäl imorn när vi ska simma. Jag börjar verkligen bli utseende fixerad igen, snart kommer jag väl börja svälta mig själv igen. Nej nu när jag precis hade blivit sån som struntade i vad man äter och hade gått upp från min anorexia vikt och allt, men nu ångrar jag mig när jag ser mitt bigass.. Fan men jaja, får väl springa till poolen och hoppa i innan nån sett min bigass, är det bara jag som tänker såhär? Hahaha..

Här sitter man utanför pizzerian med cola och klubba, nej nu är det slut med fettomaten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0