Shoes are a girls best friend

Åh damp på mamma, jag har inga bra skor att ha alls nu och så säger mamma bah men gå ner i källaren och se om du hittar några du borde ju ha ett par där. Så då går jag ner och hittar ett par vanliga svart stövlar som passar till allt möjligt, ett par ful/fina bruna mockastövlar typ (haha okej dom är typ fula men man kanske kan matcha dom bra till något, och dom lät skitfula när jag försökte förklara dom) och sen hitta jag ett par helt ok fina halvhöga läderskor med klack på som är mammas men jag har ALDRIG sett henne använda dom på flera år. Så jag tar upp dom och bah jag hittade dom här tre skorna ett par är dina, och direkt kommer hon springades och tar sina skor och börjar säga att hon funderar att använda dom själv. Bara för att jag vill ha dom, hon är värre än en storasyster! Jag får aldrig låna något och när jag vill ha något gammalt som är hennes som hon inte använt på evigheter så älskar hon det helt plötsligt.. Så irreterande när hon har tusen skor och jag har cirka 4. Bajs va irreterad jag är på henne, men jag älskar henne endå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0