So fucking cold

Bara jag som tycker att detta väder är hemskt. Eller alltså det är fruktansvärt kallt, blåser, grått och trist.. det hade varit perfa om det hade varit snö, men inte snöat och sen blå himmel och sol och inte blåste så jävla mycket. Höll på att avlida idag, så kallt. Nej behöver ha riktigt varma kläder imorn, smärtsamt. Och med mina konverse så är fötterna is. Men nu ska jag sluta klaga, men måste ju få ut mina klagomål och det är ni kära läsare som får höra det mohaha..

Imorn ska jag som tur är inte vara i skolan länge utan städa skåpet och sånt lite så det ska bli skönt, sen är det avslutning på fredag! Längtar, och vad som händer på kvällen för att fira det är en hemlis. Men det kommer ut senare på bloggen, juste fan måste köpa julklappar.. Har typ inga pengar alls! Panik.. ÖB here I come. Men nu när vi endå pratade att jag måste välja kläder som är varma tills imorn så ska nog fixa det nu, blir väl skjorta med en varm kofta och tights. Låter som mig, i think.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0