SwimSwim

Jag har en del planerat, ska färga håret mörkt och sen köpa nyss löshår också efter jul. Najs, fast vet inte om jag riktigt ska färga svart men mörkt endå. Och sen måste jag prata med mia om en sak, men får se vad hon säger om den saken.. Men ja, idag har jag simmat och jag var verkligen inte taggad på det alls. Men var ju tvungen för betyget och jag ägde! Haha nej men det gick riktigt bra och sen åkte jag, mia och ebba till vällingby och träffa boysen. Och sen skulle mia till tandis så träffa vi sara lite senare och så också, sen kom mia tillbaka. Wellwell, riktigt trevligt hade vi det. Och imorn ska vi på julmarknad och äta lunch ute so nice! Kommer vara jätte mysigt, fast kallt och måste köpa nya skor nu för det börjar bli sjukt kallt med mina tygskor nu.. Men nu ska jag snart äta så uppdaterar senare! =)

Haha gammal bild på mig och kussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0