Today

Hejsan, har varit cp trött idag så har inte skrivit förräns nu för har bara legat i sängen sen jag kom hem. Men gjorde typ inget i skolan förutom film och så men endå kändes det som att det gick sjukt segt, och var lite sur över en del så ja inte så kul. Men sen orkade jag inte dra hem och deppa som jag hade planerat så drog med ebba till vällingby och sara drog hem istället för att hänga med oss i vällingby, sen träffa vi filip, max, robin, fredrik, ogge och elias. Var så trött men försökte endå vara social och sen gick jag bara runt och mobba filip, drog hem nånstans efter 4 eller om det va 5 så va inte alls ute länge. Men nu ska jag snart äta middag så jag skriver efter det bara.

Och idag så glömde jag faktiskt min kamera, jag är så dum. Men ska verkligen försöka komma ihåg den imorn, och ska ta massa bilder och hoppas att jag verkligen är på bättre humör och så då.
Så lånar bilder från ebbas blogg idag igen, hehe..
 
Robin och max.
 
Ebbsan
 
Filip tjööckis!
 
Me <3 ebba, ignorera snörerna i mitt huvud.. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0