Vad ska jag ha för hårfärg!?

Nu har jag ätit och duschat. Så nu ikväll så ska jag vila för är helt slut efter att haft fullt upp nu så, måste också slå in mina julklappar jag har köpt. Jobbigt just nu har jag ingen kraft för att röra mig alls, men jag kan inte förstå att det är julafton imorn. Det är helt sjukt, det känns som att det var sommarlov för en vecka sen. Allt går för fort.. det är väl både posetivt och negativt. Men jag vill bara sakta ner nu så jag hinner andas ut, men jag förutom det här funderar jag också på om jag ska färga svart igen? Ska köpa en ny hårförlängning snart och då måste jag bestämma mig vad jag ska färga innan men kan inte bestämma mig om jag ska hålla mig till vad jag har eller bara färga mörkbrunt eller svart? PANIK måste bestämma mig, help..
 
Som jag har nu? Lite mellanbrunfärg
 
Eller helt enkelt färga mörkare som tillexempel svart?


Kommentarer
Postat av: Anonym

mörkare :)

2009-12-31 @ 16:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0