Vatos locos

Nu sitter jag och vikkan och fixar oss, ska dra iväg och sola strax. Sen senare ska vi fika med flickorna och pojkarna. Mysigt, sen måste vi också fixa massa inför nyår imorn. Ser verkligen fram emot det, ikväll ska vi nog bara ta det lugnt. Blev lite mycket igår, eller ja mest på vägen hem. Men hade det trevligt hemma hos erik, vi körde bland annat ölspelet och så. Men ja måste vila upp sig för imorn nu, men skriver senare.

Här är lite pics från igår.
 
Jag, martin och peter som spelar ölspelet!
 
Vatos locos
 
Saris och peter
 
And again
 
Matti the man!
 
Peter and albin
 
Madde och martin =)

Sådära nu ska jag fixa klart mig, skriver later!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gamla e killarna

2009-12-31 @ 09:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0