choklad is all i need

Shit va hungrig jag är ;O Haha jag är inte normal är alltid hungrig nu för tiden, men som tur går jag aldrig upp i vikt även fast jag äter väldigt mycket. Jag har redan ätit en smörgås och en halv chokladkaka, tjoockis jag är. Men när vi endå håller på och pratar om vikt så kan jag lika gärna fortsätta lite om det. För jag, Mia och Fanny prata lite om det idag och Fanny vill gå ner i vikt, vilket jag tycker är aslöjligt för hon är smal och helt perfekt med hennes vikt. Och hon prata om att hon ville väga mellan 40-45 kilo, är du sjuk människa? Hon är typ 165 cm och väger 50 kilo tror jag att det va, du är ska inte gå ner ett enda kilo lilla gumman! Haha men nu ska jag inte bara skriva om Fanny, känn dig inte utpekad nu. Själv så är jag nöjd med mig själv, eller ja vikten dåra jag är 170 cm och väger 50 kilo. Men klart många inte är nöjda med sin vikt men jag tycker man ska tänka lite, varför ska man se ut som man har anorexia liksom? Det är inte vackert så tänk lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0