day after tomorrow

Ja gårdagen va väl okej, jag skämde nog ut mig väldigt mycket och det fick många konsekvenser.. Bland annat att när jag vakna imorse så var min piercing borta, jag började nästan gråta av panik. Och jag försökte hitta den men jag mådde så illa så jag kunde knappt röra mig, så jag och Vikkan åkte in till stan och köpte en ny piercing och vi båda va helt bakisar och jag såg allmänt störd ut hade bara klätt på mig och dragit iväg. Men jag orkade verkligen inte fixa mig, sen så köpte vi en men jag fick inte in den och jag antog att hålet hade växt igen. Jag mådde verkligen skit för 600 kronor bortkastat liksom, men senare på kvällen så hade pappa pratat med en tant om allt och hon sa att vi kunde komma förbi, så det va väldigt smärtsamt men hon fick igenom en piercing efter flera olika metoder. Men mina föräldrar märkte att jag hade druckit och ja dom blev inte alls glada för jag hade lovat att sköta mig och mamma sa mest att jag va så lättpåverkad för jag äter inte och är för smal så det kan jag hålla med om men jag ångrar verkligen att jag drack så mycket. Så nu har jag haft ett långt samtal med päronen om att jag är "deprimerad" men jag vet att dom bara vill att jag ska må bra men det har bara varit så mycket på senaste tiden. Och så många har varit falska, oj det blev väldigt mycket nu men jag får se om jag kommer kunna skriva så mycket får se vad som händer. Men tack Vikkan, Mikaela och Sara som hjälpte mig igår och som alltid gör det, ni betyder.

Nu fuckar bilderna sig, så det blev tyvärr ingen bild i det hära inlägget.

Kommentarer
Postat av: Anonym

min jacka blev offret

2009-02-16 @ 22:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0