drama fucking drama

Händelse rik dag är allt jag har att säga, men dagen är fortfarande inte slut och ännu mer drama. Jag följde nyligen med Sara till Vällingby för hon skulle va hemma 11 idag, men vi har haft det jätte mysigt. Just nu vill jag bara att mina små päron ska komma hem och köra ut alla som är hära. Jobbigt värre kan jag bara säga, idag så har jag inte heller haft det så kul. Har ja man kan säga "bråkat" lite hit och dit. Men nu är det typ helt uträtt tror jag, men känns endå som jag är ett himla mensbarn eller något. Inte ruligt, men jag funderar på att städa ut mina lådor och garderob för det är en riktig katastrof det dära. Kommer nog ta några timmar så lika bra att börja, haha. Men kommer mer inlägg i think.

Ja här ser ni ju lite hur det ser ut inuti, kan knappt öppna dörren utan att massa kläder ramlar ut ;O
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0