dubbelgångare

Haha men gud, en kille som heter Linus ringde mig precis och jag snacka med han för jätte länge sen på msn och så. Och då sa han alltid att vi hade träffats nångång när jag inte va nykter och massa och nu så sa han i telefonen att vi hade tagit en fika på höstlovet. Läskigt för jag har inget minne av det! Och han sa liksom du bor i spånga, du är ganska lång och du är söt SÅ HAN VET JU ALLT OM MIG! Haha nej men han visste massa och jag är väldigt rädd har inget minne att jag har träffat han alls, vem kan ha spelat mig och varför? Gaaaah, jag blir helt galen i huvudet när jag försöker klura ut det hära. Men nu när han ringde var han inte helt nykter men endå han visste massa och kan jag ha träffat han men inte minnas det nu? Är det möjligt?

Känner mig otroligt söt! Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0