@

Jag sitter hära och tittar på nått program, jag vet inte vad det heter men det kommer ju seriöst nya och nya program hela tiden. Och angående några komentarer om "bråket" mellan mig och Mikaela så va det en driv grej vi gjorde bara för vi tyckte det va så patetiskt när man läste sånt på andras bloggar, jag vet inte riktigt varför jag skriver det hära men vill inte att folk ska tro att vi är såna. Men ja och samt så fick jag en komentar på min och Vikkans parodi från samma person, och för det första så vad vet du om oss? Men tänker inte bli irreterad på komentarer jag får nu, orkar inte lägga min tid på det. Ja men jag kommer blogga mycket mer sen när helgen och lovet börjar, för då finns det mer att skriva om och mer tid såklart. Men ni får ha det bra, puss.

old pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0