fråga

Ja jag tänkte bara svara lite snabbt på en fråga jag fick, tycker det är jätte kul när man får frågor. Men sen ska jag iväg och träffa Sara och Ebba så skriver mer ikväll.

Postat av: Anonym

hur får du ditt hår sådär fint ?
Tack så jätte mycket att du tycker mitt hår ser bra ut för det tycker jag verkligen inte själv. Men jag har väldigt lockigt hår så jag plattar mitt hår varje morgon och så har jag löshår. Men annars så gör jag inte särskilt mycket jag tuperar lite grann för att få lite volym i håret, men tycker inte man ska ha överdrivet mycket. Men jag älskar hår som har mycket volym men mitt hår är ganska tunt och livlöst om man säger så. Därför gör jag på andra sätt för att få volym i håret bland annat tuperar och andvänder lite olika hårprodukter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0