glöm inte frågestunden!

Skrev inget idag för jag har typ sovit hela dagen och pluggat lite grann. Men ja, FORTSÄTT KOMMA MED FRÅGOR TILL FRÅGESTUNDEN HÄR UNDER! Mycket viktigt, liksom kom igen jag öppnar mig hära vad är det ni vill fråga. Vad som helst! Men jag ska sluta tjata men fråga på nu :) Kommer va hemma imorrn också för det har doktorn bestämt men Viktoria ska typ komma hit runt 11 tiden så hon skolkar tror jag, ajabaja haha nej då vi gör verkligen inte sånt ;O Hahah men mina föräldrar vet inget dom tror att hon ska komma runt 5 tiden så vi måste smyga, fast min broder har också blivit sjuk nu och kommer va hemma så det blir lite svårt men det är bara att hota han :) Jag vet allt för mycket om han än vad en syster ska veta, men ialla fall... nu väntar jag bara på att klockan ska bli 9 så criminal minds börjar. Jag älskar det programmet. Men nu har jag inte mycket mer att säga, men jag vill ha fler frågor om ni ska få några svar! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0