igår

Blev lite konstigt inlägg igår, förlåt för det menmen. Orkar inte skriva om hela gårdagen och tror inte det är särskilt intressant heller, men det va matkrig och hela fadderullan. Jag och Vikkan drog sen hemåt runt halv 1, och sen hemma oss mig satt vi och tjocka oss. För vi hade inte hunnit äta särskilt mycket hemma hos Mikaela. Nej men vet inte riktigt vad jag mer kan skriva, kommer lägga in bilder från gårdagen senare för orkar inte hämta kamera kabeln i mitt rum just nu. Det är faktiskt två trappor upp dit ;O Men jag lägger ut min och Vikkans outfit igår nu ialla fall så får ni resten av bilderna sen, Kiss me, Miss me.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

asså såna horor ...

2009-08-06 @ 15:20:30
URL: http://mosselinberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0