inte hela historien

Jag var tills nu på G med en kille som heter Johan och idag viskade någon till mig att Carro (successful.blogg.se) har haft sex med honom bara förra helgen. Asså fatta vad fittigt att man kan göra något sådan mot sin bästavän!!!!!! jävla slyna liksom. Asså visst jag kanske har tagit några av hennes på G men det var ju inte så att hon gillade dom riktigt...I alla fall inte alla. Så palla lekgumman och väx upp. Det finns inget OSS längre! Så fuck you C. Nu vet alla vem du e!
Ja detta skrev Mikaela ([email protected] & mmuch.blogg.se) om mig. Kan inte fatta det, hur många har inte du tagit från mig? Karl-Erik och alla... nej du vet vad jag kände för Karl-Erik så säger bara payback time! Kanske lite horigt men jag har faktiskt alltid gillat han och om sanningen ska fram så har jag helt enkelt inte vågat säga något. Men du vet vad du gjorde för 3 veckor sen och det kanske jag inte ska ta upp i bloggen men ja nu vet du hur det känns :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0