let you lick my lollipop

Today var lik alla andra dagar, skolan och vännerna. Har så himla mycket att göra i skolan, så blir mycket plugg på lovet. Men imorrn ska jag va med Sara och får se om det blir någon mer som hänkar, och jag har min mammas gamla mobil just nu så den är bra men inte världens finaste men jag får stå ut ett tag. Har pratat med Vikkan också och hon ska komma till mig på onsdag, saknar henne även fast vi träffades för typ 4 dagar sen men så är det. Tycker enormt synd om henne just nu, pågrund av massa saker som inte behövs tas i bloggen men jag kan inte hjälpa precis på något sätt :'( Men ja.. nu ska jag ta bort sminket och sådära men får se när jag skriver igen. Tycker att ingen komenterar någonting heller så det får ni göra, men skriver när jag har tid. Miss me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0