lyckan vänder

Jo det är såhära att jag kom nyss hem faktiskt men ja det jag ville säga är att jag är äntligen fri! Ja nu undrar ni säkert vad jag menar men jag fick en guldhalsband i julklapp av min mormor och morfar men enda sen jag har haft det har jag haft sjukt mycket otur;O Jag har ju aldrig heller fattat varför jag ska drabbas av det men så tänkte jag att det börja sen jag tog på mig halsbandet. Så igår kväll tog jag av mig det och sen har jag faktiskt inte haft någon otur alls rättare sagt tvärt om, jag hittade till och med ett tuggummi packet. Slå den, men ja det låter nog helt sjukt. Men det va ett 3000 år gammalt halsband från Egypten så man vet ju aldrig om det kan ligga någon förbannelse över det. Haha nej va sjukt det här låter men jag ska testa några dagar och se om turen håller i sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0