so long

Hejsan hoppsan, kom nyligen hem efter att ha varit med Sara. Mysigtpysigt även fast en person loska mot mig :) Haha men ja, nu sitter jag och äter chocklad och dricker cola. Inte nyttigt men gott, imorrn ska jag följa med Mikaela när hon ska pierca naveln. Min är helt cp nu så det känns inte bra men får skylla mig själv. Senare ska vi träffa Sara i Vällingby och så får se om Fanny kommer eller något. På fredag kanske vi fyra ska ha myskväll hos Sara, men neeeeeej nu kom jag på att jag kanske ska va med familjen då :'( Fasiken får se hur det löser sig, men nu ska jag titta på tv och senare blir det mys i sängen med min kissemisse, nattinatti.

Haha kolla in hetingarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0