something new

Visst är min header fin! Älsklings Sara gjorde den åt mig, hihi hon är bäst hon! Men imorn smäller det, då blir det mycket färgning hemma hos mig. Både jag och Sara ska färga håret, Ebba skulle också gjort det men hon gör det ikväll istället. Sen kommer Vikkan också, vet inte riktigt när men det blir så kul att träffa henne igen. Just nu är jag väldigt nervös över mitt hår för det är redan väldigt slitet så mamma ska köpa inpackningar till mig för det blir inte så ofta annars att jag använder det och det är väldigt nödvändigt just nu! Och som sagt så måste jag börja få mitt barnbidrag istället för jag kommer ingenstans med mina 400... Men nu ska jag ta en liten snabb dusch, miss me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0