svar

Ja jag har inte så mycket att göra just nu så jag tänker att jag svarar på frågorna även fast det inte va så jätte många menmen. Hära kommer svaren endå :)

Postat av: Anonym

Rakar du din mus? Har du knullat,Pullat,slickat fitta,runkat av,sugit av? Jag kan ju redan säga direkt att jag tycker man kan komma med en lite vettig fråga iallafall.

Postat av: Anonym

Har du slutat röka? Jag kan säga såhär att jag ska verkligen börja försöka men det är svårt att bara sluta direkt efter 3 år. Skäms över att behöva säga det.

Postat av: Anonym

hur gammal är du? Jag är född 1994, alltså är jag 14 just nu men jag fyller 15 om 4 månader ungefär.

Postat av: elin

Har ingen fråga men jag undra om du kunde lägga ut en video eller bilder på ditt smink eller när du sminkar dej? skulle va kul och se och jag vill ha lite tips hur man kan sminka sej och så. Ja det kan jag säkert göra någon gång :)

Postat av: Anonym

Vart går du hos frisören ? Haha jag brukar faktiskt klippa mig själv, tycker det är kul att kunna klippa sig precis som man vill. Men annars brukar jag variera mig lite, man klipper sig ju på ett ställe man trivs.

Kommer du bra överens med alla i ditt "gäng" som du umgås med i skolan ?
Ja jag kommer bra överens med alla mina vänner i mitt såkallade "gäng". Vi har liksom samma humor och är ganska lika på sättet. Kanske inte lika utseende mässigt när det gäller kläder och smink men annars så. Men såklart måste man inte va lika för att kunna va vänner, men vi har blivit så nära vänner pågrund av att vi alla är väldigt lika.


Postat av: Anonym

Har du bra betyg? Nja bra och bra vet jag inte, men kunskapsskolan är lite annorlunda när det gäller betyg och så. Men jobbar på steg istället för att gå på lektioner och det är också en del av betyget. Samt prov, olika projektsteg och andra projekt. Men om man nu tänker stegmässigt så ligger jag väldigt bra till tycker jag själv, fast jag måste plugga mer och ta hela skolarbetet mer seriöst.

vad har du i grundämnena? Nu första terminen i 8an så fick jag G i matematik, svenska och spanska, och så fick jag VG i engelska. Är verkligen inte alls nöjd men det är bara att jobba på.

Postat av: Anonym

jag har lite frågor:
1. kommer du från danmark? för du skrev förut att du hade danska kusiner.
Nej jag är inte dansk alls faktiskt, ja jag har dansk släkt men det är för att min moster flytta till danmark när hon var 18 och fick en familj där. Så det är inte jag som är dansk utan det är mina kusiner som är halv svenska.


2. vad gillar du mest oss killar? Ja om vi nu ska prata både utseendemässigt och ja beteendemässigt så måste det nog vara att såklart vill man ha en kille som är social, snäll, rolig lalala.. ja ni vet det vanliga. Och jag gillar killar som är långa, vältränade.. ja smågulliga pojkar, haha nej men ni förstår väl vad jag menar. Tänker inte överdrivet mycket på utseendet, klart man inte vill ha en kille som har en hemsk personlighet även hur söt han kan vara ;O

3. skäms du att gå utan smink? Nej, jag har mycket bättre självförtroende med smink men samtidigt tycker jag ibland att man ser mycket bättre ut utan smink. Men jag har gått utan smink många gånger särskilt på sommrarna och jag skäms verkligen inte. Det känns faktiskt mycket fräschare.

Postat av: Anonym

gillar verkligen din blogg! :D Man tackar :)
har också frågor, har du nånsin vart kär i en tjej? Nej jag har aldrig varit kär i en tjej, men ibland har jag verkligen lust att bli lesbisk.

har du haft sex med en tjej? Ehm nej jag har inte haft sex med en tjej heller.

har du varit full? Ja jag har varit full.

har du nånsin varit med i ett bråk och slagits? Ehm nej jag har inte varit i ett bråk och slagits, men visst har jag bråkat med personer. Men tycker det är lite onödigt att hålla på och slåss, tycker man bara söker "uppmärksamhet" dära.

Postat av: Anonym

vad föredrar du mest facebook, playahead eller msn? eller äre något annat du gillar? Jag har alla tre sakerna men jag har nyligen skaffat facebook och fattar mig inte riktigt på det helt så tycker det är allmänt tråkigt just nu, och playahead har man ju haft nu väldigt länge men det använder jag mest för musikens skull och så. Och msn är ju inget speciellt men det är ju ett bra ställe att "prata" fast använder inte det speciellt mycket. Nej om vi nu ska prata om data så är det nog bloggen jag gillar mest och såklart att läsa andras bloggar.

Postat av: Anonym

vem är din bästevän om du måste välja en? Hmm... det här var verkligen en jätte svår fråga. Jag har liksom mina närmsta vänner och dom betyder ju absolut mest. Men Mikaela har jag känt i ungefär 9 år och vi har alltid varit bästavänner genom både svåra och bra tider, sen Vikkan och jag kom jätte nära varandra under 6an när jag mådde väldigt dåligt och inte hade så många andra och hon har alltid funnits där för mig och vi är så himla lika varandra så det verkligen klickar. Ebba, Sara och Fanny är också mina närmaste vänner, dom kan jag verkligen berätta allt för. Så det är verkligen svårt att välja någon för jag älskar alla lika mycket!

är dina föräldrar skilda? Nejnej mina föräldrar är lyckligt gifta, dom är så söta med varandra så :)

har du något djur? Ja jag har faktiskt en katt som heter Sasha, min lilla älskling. Och jag hade fiskar men ja dom är på andra sidan nu.. men pappa ska typ ta över mitt akvarium nu tror jag.

Ja där va alla frågor, fråga gärna mer om ni vill veta något mera. Nu ska jag börja fixa mig innan Vikkan kommer, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du medlem i AFA

2009-02-07 @ 17:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0