underbarn

Hejsan alla, jag ligger just nu i min säng med datan i knät och tittar på tv. Alltid så trevligt, mamma vill att jag ska komma ner och kolla på film med familjen men är verkligen inte på humör för det. Imorrn ska jag nog åka och träffa Fanny och Sara orkar inte va hemma, så antingen så pluggar jag inatt men jag tror jag gör det på tisdag och imorrn när jag är hemma. Men på onsdag kanske Vikkan ska komma ? och så ska jag bleka Saras hår, jag behöver också köpa lite saker nu när jag får pengar på onsdag men måste ha koll på pengarna den hära månaden. För mina pengar tog slut efter ungefär en vecka den här månaden men jag får dock bara 400 varje månad så jag kommer inte långt med det men mina föräldrar brukar ge mig pengar för kläder och så. Men ska nog få mitt barnbidrag, får se hur det blir med allt det dära. Sen ska jag tvinga Vikkan ändra min bloggdesign igen för jag gillar inte alls bilderna på mig och så, haha och Vikkan är så bra på att fixa design så ska tvinga henne :) Men nu ska jag hämta te och sen klockan 9 ska jag kolla på Bridget Jones.

Gud va sugen jag är på en snickers kaffe som vi brukar köpa i Vällingby, enormt god!
  

Kommentarer
Postat av: vikkan

asså vår vänskap är slut. FATTA!

2009-02-22 @ 21:11:02
URL: http://vikkanpikkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0