hold on

Har inte uppdaterat alls mycket i helgen, so sorry. Men har inte haft datan så mycket och massa, men nästa helg ska jag och Vikkan tillbaka till piercing stället så vi MÅSTE va nästa helg så alla vet. Hahah men vi tänkte samla ihop alla tjejerna och ha lite rolig kväll if you know what i mean? Så om ni läser det hära ha inget planerat på lördag, och jag fixar saft och bullar :) Så ha bara med lite pengar för det är inte gratis, mohahah. Men just nu tittar jag på film och ska ta min medicin och jag lovar att den är typ gjord av bajs ;O Det är inget skämt! Det är liksom små piller i ett rör som man sväljer helt sen smälter plasten liksom i magen och så men plasten smakar verkligen bajs! Kan man göra plast av bajs? Och nu kanske jag verkar störd men Vikkan slickade på plasten och hon kände det också ;O Läskigt! Snart ska jag ialla fall lägga in min och Vikkans parodifilmer, dom är verkligen fett bra :) Hihi men so long bloggreaders!

Oj man ser inte mycket på bilden men det är jag och Vikkan från typ 1an :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kollade igenom typ 20 fotoalbum och hittade en jättefin bild på dig och mikkan ifrån typ ettan eller nåt. Jag kan försöka scanna in den nån gång ;)

2009-02-09 @ 16:45:26
Postat av: linnea

det var från mig ;)

2009-02-09 @ 16:46:05
URL: http://999bananer.devote.se
Postat av: Mikaela

Ja Linnea gör de :)



Men du Carro då e det ju alla hjärtans dag också. fett bra timing ;) <3

2009-02-10 @ 14:26:22
URL: http://mmuch.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja det skulle ju va jätte kul :) lite old pics är alltid roligt.



Yes I know :) <3

2009-02-10 @ 15:49:09
URL: http://successful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0