virus

Jag sitter hemma nu som jag kommer göra resten av veckan, har ett virus i halsen så min hals är helt uppsvullen. Inte mysigt, men har nu någon konstig medicin som jag ska ta i 10 dagar. Det är liksom ett rör med massa piller i som jag ska ta 2 på morgonen och 2 på kvällen. Well ska försöka plugga hemma ialla fall ska typ göra engelskan idag, om jag orkar. Men ska nog ta glass snart tror jag, har lite svårt att svälja så det blir glass 24/7 :D Juste kom nyligen hem från doktorn där jag och pappa hade varit och det va ett nytt ställe som jag inte hade varit på. Vi satt i ett pyttelitet rum som det enda som fick plats va typ två stolar. Sen kom doktorn och kolla i min hals och så och han fråga lite och sen sa han men du ser ialla fall normalviktig ut och då börja min pappa skratta. Haha min familj tycker jag är alldeles för smal menmen. Nu ska jag nog sova lite eller något, känner hur ögonen åker igen. Men godnatt :P
 
Saknar mitt hår :'(

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag tkr faktiskt att du passar mkt mkt bättre i svart :) <3

2009-02-04 @ 13:41:38
URL: http://mmuch.blogg.se/
Postat av: caroline

nja vet inte :) <3

2009-02-04 @ 14:07:26
URL: http://successful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0