what about hair

Ja det blir mycket tjat om mitt hår, men just nu har jag nog mellan mörkbrunt och svart. Den svarta färgen börjar försvinna för det var en toning. Men jag kanske ska färga snart igen, men mitt hår är ju dock enormt slitet. Mitt hår under är faktiskt bara en decimeter (högst) för det har gått av säkert när jag färgade blont förut. Och det är väldigt slitet för jag plattar så mycket och använder massa hårprodukter. Men jag ska börja med hårinpackning för jag har använt det förut men aldrig så mycket och mitt hår behöver det verkligen. Men det är endå så att jag vet inte om jag ska färga tillbaka till det jag hade förut för gillar endå svart också men hmm.. det är så himla svårt det hära. Men jag tror jag är sandblond, ni vet man har ju "sin färg". Låter helt knasigt menmen. Jag antar också att mitt hår är väldigt slitet från så kallade fjortistiderna när man hade sitt rufs och så. Måste verkligen börja ta hand om mitt hår mer, sluta med plattången och allt ;/
 
Ja här tog jag verkligen inte bra hand om mitt hår som ni kan se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0