14:36

Godmorgon elelr ja det är inte precis morgon men för mig är det så. Jag måste verkligen vända på dygnet nu för ska till skolan imorrn klockan 8! -.- Fyfan jag kommer döö, Vikkan åkte härifrån 10 imorse stackarn, hon skulle va hos sin kompis klockan 3 och det tar ett tag att komma dit och massa. Men jag va helt död imorse så hon gick upp och fixa sig själv, förlåt! Haha juste vi låg och dampa på varandra inatt för Vikkan fick för sig att hon såg ut som pippi ni vet men det va inte ens så oranget eller nått, så hon va skit sur! Men det va lite oseriöst bråk om man säger så eller Vikkan kanske va seriös dåra.. ? Haha men sen kom hon imorse och sa men det va ju inte så oranget. Jaa man fick inte så mycket sömn därför inatt. Juste måste bara säga också att när Vikkan kom så va hon jätte brun för hon hade solat solarium och tagit brun utan sol, och jag är jätte blek så jag köpte också en brun utan sol så nu har jag fått lite färg men ska fortsätta ta brun utan sol tills det blir riktigt bra. Jag tänkte också svara på frågorna jag har fått, även fast dem flesta är onormla men ni får väl vänta på svaren dom kommer strax !


Kommentarer
Postat av: vikkan

hoppas du förstr att jag avr fullt seriös när vi bråkade..

2009-01-07 @ 18:13:26
URL: http://vikkanpikkans.blogg.se/
Postat av: Anonym

;O

2009-01-07 @ 19:04:04
Postat av: caroline

;O

2009-01-07 @ 19:04:30
URL: http://successful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0