18:07

Jadu sitter hära med Viktoria min lilla fruga, igår va vi med Patrik och Jonathan. Kunde tyvärr inte skriva nått eller jag orka inte, haha nej men tänkte ta det lugnt över helgen. Idag så åkte jag och Vikkan till Jakan för att boka tid för att ta navelpiercing som jag har blivit tvungen att vänta på att göra asläääänge. Men aja ska typ få göra det nu om 2 veckor, JIPPIE! :D Men nu sitter vi ensamma hemma oss mig i min... säng. Men nu ska vi gå och äta eller nått, får hitta på något att göra sen ikväll. Men ni får ha det så bra så skriver jag igen så fort som möjligt... kanske :)

Jag och Ebba, tack för att du stod ut med mig under vissa omständigheter. Jag gråter inte inför många, tack för att du fanns där!

Kommentarer
Postat av: ebba

lämnar aldrig din sida <3

2009-01-18 @ 00:57:50
URL: http://sundewall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0