First day

Ohh yes nu är det skola igen då... Men jag är faktiskt ledig imorrn, behövde va i skolan idag för jag hade utvecklingssamtal kl 8 -.- och det gick väl hyfsat antar jag. Men sen började vi 10 (fast bara i en timme) så jag och Sara gick hem till Ebba för Sara hade utvecklingssamtal samtidigt som mig. Haha måste bara berätta vad Sara och hennes mamma sa när vi gick ner för trappen, för jag krama min pappa hejdå och då hörde jag Saras mamma säga "Carro kramar ju sin pappa kan inte du krama mig då?" och då hörde jag Sara skrika "Men nej jag vill inte krama dig" haha det va mycket roligare när man va där :$ Sen va jag först med Mia, Ebba och Gina efter skolan sen åkte Mia och Gina hem så då kom Fanny också till Vällingby och så va vi 3 istället. Men orkar inte prata mer om min dag det hände så mycket. I helgen ska jag följa med Vikkan och ta navelpiercing, ska försöka tvinga mina föräldrar att jag också får ta då men annars ska jag ta det om en och en halv månad, ORKAR INTE VÄNTA! men snart kommer min pappa och då ska jag hjälpa han med maten serni. Pappas lilla flicka ni vet, men skriver ikväll. Puuuuuuuuuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0