första dagen på 2009

Första dagen på 2009 är det nu! OJOJOJ säger jag bara, hade det roligt igår och det är verkligens Vikkans förtjänst. Vi smet iväg efter vi hade smält fyrverkirierna runt 1 tiden eller vad det va och då träffa vi Ebba och sen kom en kille från min och Vikkans gamla skola fram till mig och Vikkan och bah: mina gamla klasskompisar eller nått. Haha han hade säkert druckit lite, menmen alltid trevligt. Vi träffa lite folk och alla är väldigt trevliga på nyår. Jag och Vikkan va lätt finast klädda igår alla hade typ jeans och helt vanligt men vi hade klänningar, klackskor och allt, mina klackar var också 10 cm höga ;O Men jag lägger in några få bilder från igår, blev inte så många bilder menmen.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem träffade ni?

2009-01-01 @ 15:47:52
Postat av: caroline

kommer inte ihåg vad han heter, vadåra?

2009-01-01 @ 16:20:31
URL: http://successful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0