karris <3 klittan

Mohaha, just nu sitter jag i skolan och väntar på att vi ska få sluta. Sen ska jag till Vällingby med Ebba vad jag vet, för Sara ska ju vara med Danni. Jag hatar Sara :'( Hon lova ju mig den penisen, vi skulle ju ha kul medm peddot i Vällingby hus. Hahah men får ju göra det med Ebba :D Hihi, sen kommer Vikkan runt 3 tiden tror jag så ska vi träffa hennes pojkvän. Skriver säkert senare ikväll, när jag kommer hem. Juste mitt och Vikkans nya smeknamn är Karris och Klittan, Klittan för Klitoria och Karris för Karoline. (jag stavas med C men endå) Hoho men nu ska jag redovisa min bil, ja jag har gjort en bil. Jag kallas ju underbarnet, haha men pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0