keep you much longer

Hej hopp gummisnopp, idag så har jag varit i skolan. Och det har varit väldigt bra i skolan nu, allt har börjat lösa sig. Fast min lärare fick damp på mig och Mikaela imorse, hon skämde verkligen ut sig själv när hon stod och skrek på oss så jag kunde inte sluta skratta. Men ialla fall, det roligaste idag måste faktiskt ha varit när Linda fotograferade mig och Ebba. Hon gör verkligen skit fina bilder och allt. Jag kommer såklart lägga in bilderna när jag får dom, jag längtar verkligen! Sen efter det så har jag varit hemma och pluggat lite med matten med pappa, jag börjar komma igång lite nu med skolan. Har väldigt mycket att redovisa nästa vecka och så börjar lektionerna då också, men jag ska bara va i skolan i tre dagar nästa vecka också så har ingen aning hur jag ska hinna med allt. Vi ska också ha besök av en man som va med i (kom inte ihåg nu om det är andra eller första världskriget ;O) Men ja.. förlåt men det ska verkligen bli jätte intressant att höra allt om hans historia. Men nu ska jag äta buuuuuullar, hihi puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0