kunskapsskolan

Jaa ännu en tråkig hemma kväll menmen kollar på film just nu (you,me and dupree) eller vad den heter. Jag är lite orolig över en sak och det är vilket gymnasium jag ska gå på ;O kanske låter lite konstigt för jag har bara gått halva åttan hittils men endå jag har ingen aning vad för linje eller gymnasium jag vill gå på. Skulle gärna vilja ha lite tips på bra gymnasium och så, ifall någon vet något bra? Vet jag vill jobba med och så men jag blir bara så deppig när jag tänker på att behöva skiljas från kompisarna på skolan och allt. Kanske lite tidigt att tänka på det men det är svårt att låta bli :(
Nej nu ska jag titta på filmen, hoppas alla har det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0