läsvärt

Oj va mycket jag bloggar, men det kanske är bra endå. Om det är nått speciellt ni vill att jag ska skriva för att göra bloggen lite roligare så komentera det gärna! Sitter här och pratar med Vikkan just nu, juste jag måste bara skriva hur mycket jag älskar min brun utan sol kräm eller ja det finns många som är bra men fyfan va bra det känns att inte se ut som en albino längre :D Haha nä det här blev inget långt inlägg för jag ska duscha nu, men komentera vad ni vill att jag ska skriva om för att göra bloggen bättre och mer läsvärd!


Kommentarer
Postat av: friday

den bilden på er är jätefin ! och dessutom passar du i den hårfärgen :)

2009-01-10 @ 10:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0