min klädstil

Listna.. what up? Tänkte skriva lite vad jag har på mig på och så, jaa så luta tillbaka och listna..

Jag har liksom ingen speciell stil som jag går efter, jag tar sånt jag tycker om och blandar olika saker.
Det enklaste sättet att visa min klädstil är nog att lägga in bilder så lägger in så många jag har :)


Jag gillar såna hära tshirtar med fina tryck, använder inte det särskilt mycket men det kan jag tipsa om.


Sånt här gillar jag. liksom jeans, ett enkelt linne och en tjock tröja. Men använder dock inte det lika mycket längre.


Sånt här föredrar jag verkligen, faktiskt dagens outfit också. Men det här är väl nog en favorit, ett par tights och någon fin lång tröja eller vad man kan fixa till. 


Det här är ju fräsht på sommaren med tights eller jeans aajjt!

         

(Klicka på bilderna så blir dem större)
Nej men vad kan jag säga, sånt här klär jag mig med. Men det blir oftast tights någon tröja och så. Är mycket för fina koftor och sådant. Jag brukar köpa mycket kläder på gina tricot, som tillexempel långa linnen för 99:- Koftor för olika kostnader. Tjocka tights för 99:- Jeans tights med mer. Har inte så många bilder, dem flesta är gamla så. Men den tredje stora bilden är sånt jag oftast använder men det är liksom bara att blanda, ta det man trivs i. Det gör jag!
Ja så nu vet ni, men tycker ni ska ta det ni trivs i.
Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0