no baby don't lie

Ja nu skriver man igen dåra, kan inte låta bli jag är beroende! Vi har fått hem en läxa vi skulle göra idag men jag orkar inte och jag fattar inte -.- så ska göra den i helgen istället och bara säga att jag glömde den hemma imorrn. Haha evil, nej jag är redan trött och har inte ens börjat med plugget än;O Haha skuuuumt, men i helgen blir det piercing!... men inte för mig.. men för Vikkan, fast ska försöka få göra det också, ska endå göra om typ 1 och en halv månad så va spelar det för roll. Hoppas ni har en trevlig kväll, själv sitter jag och äter nudlar YUMMIE! Min pappa och brorsa kommer hem halv 10 dem är på hans hockey match eller vad det var :S Och om ni inte visste det så är min moder i Peking/Kina. Men hon kommer hem imorrn så. Men nu ska jag chilla, är så jävla seg. Love me, Miss me/ C

Jag har bara massa gamla bilder ;/

Kommentarer
Postat av: linnea&jennipher

haha fick inte vi dom där t-shirtarna i typ 5:an ? ;)

/ L

2009-01-08 @ 22:38:24
URL: http://jolw.devote.se
Postat av: caroline

haha jo juste ;)

2009-01-09 @ 07:42:58
URL: http://successful.blogg.se/
Postat av: friday

sån tröja har jag med x) men den är dock förliten..

2009-01-10 @ 10:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0