nytt inlägg

Japp idag så har jag varit i skolan och gjort inte så mycket dåra.. bara haft teknik då vi ska bygga en bil av en råttfälla och så :O helt stört menmen. Efter skolan så har jag varit med Patrik och nu så sitter jag och tittar på Top model. Hah jag har faktiskt sett alla säsonger :$ Blir inte så mycket uppdatering idag är väldigt trött och så, men jag får väl ta igen det imorrn :) men nu ska jag titta klart på Top Model så ni får alla hare så bra / C.L

Jag ser ut som ett litet mobboffer men man ser väl ut som vad man är, mohaha ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men skämtar du eller? jag blir arg när du säger så (: Det här är finaste bilden någonsin din sötsak ;)

2009-01-14 @ 21:30:04
Postat av: caroline

hihi tack :) och du är?

2009-01-14 @ 22:09:10
URL: http://successful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0