smile bitch, cuz tears don't help

Yes nu sitter jag här hemma och snackar med Vikkan och spelar lite spel hihi. Måste nog stänga ner datan nu innan pappa kommer och dampar ;o Men jag funderar på att ändra lite med min blogg faktiskt, tillexempel byta namn och så. Kanske till CarolineLeideborg eller något. Men ja alla har ju typ såna namn men jag vet inte faktiskt vad jag ska ha, någon som har ett bra förslag? Men förutom det så ser jag verkligen fram emot helgen, säger bara såhär än så länge. PIERCING OCH FEST MED BRUDARNA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag tycker du ska ha carolineleideborg :)>3

2009-01-27 @ 08:44:26
Postat av: Anonym

/ vikkan

2009-01-27 @ 08:45:21
Postat av: Caroline

hihi funderar på det :) <3

2009-01-27 @ 13:23:14
URL: http://successful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0