successful.blogg.se

Hejsan, ja jag är redan hemma just nu. Klarade inte av att va i skolan just nu bland annat för jag känner mig lite sjuk och pågrund av 3 personer. Inget jag orkar ta upp, så mycket drama hela tiden och jag orkar helt enkelt inte med det. Jag orkar inte med bråk, försöker helt enkelt hålla mig i bakgrunden men på något sätt blir jag alltid inblandad ;O
Jaja vad ska man säga, och säkert för att jag skriver det här på inlägget kommer det bli en ännu större grej, men jag vill inget ont mot någon. Men om folk har det mot mig så kan jag inte göra något åt det men jag blir helt enkelt irreterad när man beter sig otrevligt och snackar bara bakom ens rygg. Det måste ju alla hålla med om?
Senare idag ska jag ialla fall till tandläkaren, antingen ska mamma köra dit mig eller så ska Sara och Ebba följa med mig dit. Men det är ett nytt ställe så kommer säkert inte hitta, haha vad ska man säga. Nu ska jag plugga och tycka synd om mig själv, hahaha nej men oj. Men uppdaterar kanske senare idag, jag kommer endå sitta här och ha det tråkigt.



Kommentarer
Postat av: jenny

din blogg är bra, hehe go girl vart köpte du dina mjukisbyxor ? (:

2009-01-19 @ 19:20:33
Postat av: caroline

tackar, på stadium :)

2009-01-19 @ 19:22:37
URL: http://successful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0