svar på frågorna!

Postat av: emmah
är du oskuld ? 
Ja jag är oskuld.

har du stora bröst? isåfall hur stora? typ som tennisbollar eller basketbollar ?
Typ som pingisbollar...

Vilken skola gå rdu i ?
Kunskapsskolan i spånga

skostorlek?
37-38

skulle du kunna ha sex med en 40 åring om han var snygg ?
  Nej det skulle va som ha sex med min pappa ;O

brukar du raka din mus..?
No comments!

har du några syskon ? 
Ja jag har en broder.

vart brukar du köpa dina kläder?
Jag köper det mesta på gina tricot, jag älskar verkligen kläderna där. Och sen kanske man köper nått på hm också men nja oftast gina tricot och jag köper mina jeans och så på cheap monday och gul och blå.

Postat av: Anonym
har du svart eller brunt hår? Jo det är så att jag har svart hår nu, jag har faktiskt haft alla hårfärger ;O

vilka är dina ''bästa vänner''? Hmm bästa vänner nja jag kallar dem mina närmaste vänner och det är Ebba, Vikkan, Sara, Fanny och även det som händer nu så är det också en tjej som jag har känt i 9 år och hon kommer alltid va en av mina närmsta vänner så är det bara.

vem hatar du mest på denna jord just nu? Hatar är ett starkt ord och jag hatar faktiskt ingen, mest såna människor som inte har något liv som sitter och komenterar massa skit och dömmer folk för utseendet. Små skitungar som borde skaffa ett liv helt enkelt!

vad heter din mobil, är den bra ? Oups nu kommer inte jag ihåg riktigt vad min mobil heter men det är en sony ericsson walkman och sånt. Men den är faktiskt bra fast för många som har den så efter ett tag så är det så att den bara kan dö helt plötsligt och liksom startats om av sig själv ;S

vilken hårfärg gillar du bäst på dig själv? du frågade ju oss :) Ja alltså som sagt så har jag ju haft alla hårfärger, och blont va bara allmänt jobbigt. Det slet jätte mkt på håret och så, men jag gillar hårfärgen jag har nu men mest så gillar jag mörkbrunt, fast mitt hår skimrar lite mörkbrunt endå nu så :)

vad för smink använder du ? (skulle gärna villa se bilder!) Ja kan ju lägga in bilder på dom produkterna jag använder nångång , men jag har ju skrivit i ett inlägg för ett tag sen om foundation och sånt. Men jag fixar ett inlägg om sminket sen.

vad är det för märke på dig jacka (som du har i det här inlägget) Som ni ser längre ner så är det en bild på mig som man ser min jacka på, det är en everest jacka. Men på fredag kanske jag får en canada.

har du vart fjortis nångång ? Ja det har jag väl antar jag, alla hade ju sina stilar förut det va ju alltid att man skulle va i en grupp. Inget jag är stolt över, och då menar jag mest utseendet. Förstår inte riktigt hur jag tänkte då men man tyckte ju att det va snyggt menmen. Jag va ju inte precis lika överdriven som andra som gick på elverket varenda helg och och söp och massa för man tyckte man va så jävla häftig. Nej så mkt fjortis va jag verkligen inte.

vad har du för plattång, är den bra ? Jag har en skiiiitbra plattång, den är seriöst läskigt bra! Den används typ av proffs och i frisörsalonger också, den heter ceramic ion technology. Det är ett bra tips att köpa säger jag bara, men den är ganska dyr tror jag.

Postat av: Anonym

Har du pullat? och isåfall hur ofta?

har du sugit av ngn? har du slickat vagina? Har du runkat av ngn?

Ja ett snabbt svar på båda dom hära frågorna. Det är något som ni som läser bloggen inte har något att göra med eller kommer få veta!


Postat av: linnea&jennipher

Hur många besökare har du ungefär varje dag ? :)
Jag verkar vara den enda med normala frågor (a)
Haha ja, jag brukar ha runt 50 besökare varje dag eller mer det är ju olika varje dag. Inte särskilt många men min blogg är ju väldigt ny också.

Postat av: Anonym

Har du rökt ngn gång? röker du nu? Dricker du ofta? Nej nu kommer jag skämmas, ja jag röker och det är något jag ska lägga av med. Nej dricker är faktiskt nått som jag nästan aldrig gör riktigt. Jag har gjort det men det va mkt mer i 6an och 7an som man höll på med det.

Ja nu har jag svarat på alla frågor, hoppas ni är nöjda med svaren!


Kommentarer
Postat av: Nellia

skulle du kuna ge förslag på kläder, skor, smycken och andra saker som handlar om mode som man kan köpa lätt. alltså inte affärer som ett par jeans kostar 2000. men kanske något me 500 och mer. men snälla kan du ge lite tipps om plagg man kan ha på sig i skolan och sånt.? inte fest kläder.

2009-01-10 @ 15:21:59
Postat av: Anonym



Postat av: Anonym



Har du pullat? och isåfall hur ofta?



har du sugit av ngn? har du slickat vagina? Har du runkat av ngn?



AHAHAHAHHAm vilken jävla idiot

2009-01-11 @ 02:25:50
Postat av: Alina

Nattinatti:)

2009-01-11 @ 02:28:10
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0