i am what i am

Åhh äntligen slipper jag pappa och hans tjat om skolan. Okej jag gör kanske inte mitt bästa men jag är ALLTID så jävla trött, fyfan va irreterande det är! Men imorrn kommer jag inte hinna plugga efter skolan men jag ska fixa matten och plugga faktiskt i skolan så jag slipper ta hem så mkt. Imorrn efter skolan ska jag ialla fall först fika med tjejerna sen så ska jag va med Sara och så ska jag följa med henne på öppet hus i första sportskolan. Det blir nog ruligt, är lite rädd nu för Sara sa att hennes mamma såg ett sms jag skicka till henne som va lite privat ;O Haha hoppas jag inte träffar henne imorrn hemma hos Sara blir ju lite pinsamt. Menmen så det kan gå, jag har STUDIEDAG på torsdag! Jag längtar, sen är det ju redan fredag ;O Veckorna går verkligen fort, men nu längtar jag verkligen till helgen ska bli jätte kul. Men nu ska jag dricka te med mamma mohaha, men ni får försöka klara er utan mig (a) haha puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0