brother from another mother?

Alla säger att jag och min brorsa är lika varandra ;O Jag ser verkligen ingen likhet alls, och jag har ju endå hört hela livet att jag är adopterad så det kan ju förklara en del. Nej men jag verkligen fattar inte vad som gör oss lika utseendemässigt, ja alltså om man skulle tänka på personligheterna så skulle jag behöva va adopterad. Låt oss säga såhär det finns inga normala ord för att förklara min skumma broder, men han har sina bra stunder mohaha. Nej va taskig jag låter mot han, det va liksom han som slog mig när jag va 5 år gammal -.- Haha vafan snackar jag om, men jag menar liksom ser ni likheten för jag kan inte se den?

   
Bilden är ganska gammal på han dåra, och man ser kanske inte så bra på den på mig men jag har ju tusen andra bilder på bloggen så ni vet ju hyfsat hur jag ser ut :)

Kommentarer
Postat av: elin

haha jag tkr att ni är sjukt lika .

men alex är lite skumm till personligheten kan jag hålla med om, iaf ibland (a)

har ju aldrig sett dig irl, men på vissa bilder är ni jättelika!

2009-01-14 @ 22:04:18
Postat av: caroline

haha ja, jag har faktiskt hört det från en del.

ja men tyvärr så går det i generna ;P haha, okej :)

2009-01-14 @ 22:07:51
URL: http://successful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0