Missing you

Ja klockan är nu 01:38 men jag tycker det känns som klockan är 11 eller nått :S känns skumt, men imorrn eller ja senare idag så ska Vikkan hem igen. Känns tråkigt för vi träffas ju så sällan även fast vi har varit mycket på lovet men endååå! Imorrn ska jag va med Ebba vi ska på någon sminkkurs som hon hade i presentkort, det blir nog kul att lära sig lite. Jag har också panik för jag har bara 800 kr kvar från julpengarna och 400 ska gå till hårförlängningar och jag hade tänkt köpa nya jeans för resten men kanske kan tigga av mamma och pappa. För jag gör alltid av med mina pengar direkt känns det som -.- Jag har liksom mycket mer att köpa som jag behöver. Juste jag kommer få min canada jacka nångång snart hoppas jag, men det är bara det att dem är ju helt slut i hela Sverige typ så när mamma åker till Kina skulle hon typ kolla där. Min mamma är typ värsta brat eller nått för jag sa till henne att vi kan ju liksom köpa på blocket men hon sa bara nejnej det kommer nog bara vara en oäkta och det ska du inte ha man måste va på säkra sidan så vi kollar vidare...lalala. Men om jag nu får den nångång i januari så kommer jag inte hinna använda den så mycket :( Jaa vad ska man säga så många tankar som flyger runt i huvudet men om jag skulle rabbla upp allt så skulle det ta jävligt lång tid, men jag måste bara få ut vissa saker. Jaa men skänk gärna lite pengar det behövs, ni vet pengar till dem fattiga. Okej jag har pengar så ska nog inte säga så mycket menmen, ska kolla på weeds nu :) God natt och dröm sött.

Jag tog en bild på New York uppe i Empire State Building.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men äkta goose-jackor säljs inte i Kina haha! I Kina tillverkar dom fejk. Bara så du vet, så du inte blir lurad på pengarna.

2009-01-02 @ 14:52:17
Postat av: caroline

Men jag skrev fel ;S menade Peking och tro mig det är äkta där!

2009-01-02 @ 20:38:19
URL: http://successful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0