just the way you are

Ehm ja, jag känner liksom att jag inte vet riktigt vad jag riktigt ska skriva om :O Det är väl inge kul att bara läsa om min dag hela tiden eller? Huh.. och ni får ursäkta mig att jag uppdaterar så dåligt nu, det är bara svårt att hinna. Inte som på lovet då man hade så mycket tid hela tiden. Försöker plugga så mycket som möjligt men min skola är ju inte precis den bästa -.- så har inget material och vi går inte på lektioner och sådant. Orkar inte förklara allt men ni som går på en kunskapsskola fattar vad jag menar. Ja men det suger ialla fall, har inte precis lite att göra den här terminen heller. Men usch jag blir verkligen tok deprimerad av att tänka på skola, ni fattar inte. Men idag har jag haft skola och har typ inte kunnat göra nått fick en kurs grej att göra hela dagen sen så åkte jag till Vällingby med Mia, Sara, Ebba, Fanny och Gina och så träffa vi lite folk där bland annat Hanna och hennes kompis. Yes myspys säger jag bara, ska kolla på tv nu men nås på mobilen, fast kan fortfarande inte smsa :'( Menmen får väl klara mig.... puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka är de här sötisarna då?

2009-01-13 @ 15:49:51
Postat av: caroline

det är jag och mina brudar, och du rör inte!

2009-01-13 @ 17:39:16
URL: http://successful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0