skooooola ?

People ja, idag så hände väl samma sak som igår ungefär va i skolan och kunde inte plugga med nått för datorerna funkar inte. Och min skola har visst inte "råd" med nya böcker, fan va sur jag blir. Och jag får bara massa damp från pappa. Det är inte mitt fel precis, min pappa är sån som tycker att jag MÅSTE ha mvg i typ allt -.- Jag är inte så smart, men jag ska ialla fall ha minst vg i allt. Jag är verkligen så jävla lat! Jag måste börja plugga på nått sätt alltså. Ja i helgen ska Vikkan komma igen om jag inte redan har skrivit det menmen, hon kunde inte pierca naveln förra helgen så det blir typ den hära helgen istället :) Men nu ska jag gå och ha ett samtal med pappa -.-  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0