super strong

Yeey, sitter hemma och har duschat och ätit smörgåsar. Ja efter skolan så åkte jag, Fanny, Mia och Sara och fikade på ett café i spånga. Myspys säger jag bara, sen så åkte jag, Fanny och Sara till Vällingby och Mia åkte till hennes dans. Men sen hade jag och Sara lite smått bråttom för vi skulle först hem till henne och sen åka till första sportskolan så vi åkte och Fanny gick och mötte Gina och Linn. Men jag och Sara var typ i den skolan i 5 minuter och kolla lite och USCH säger jag bara ingen fräsch skola ;O Haha vi tog alla kakor och sen sprang vi hihi. Vi drog upp till Vällingby igen och där träffa vi en pedofil som sa att vi fick 1000 kronor om vi hade sex med han i 20 min, och massa att han älskade mig och aldrig skulle lämna mig ;O fyfan! Han var ju verkligen seriös men Sara fick 20 kronor av han ialla fall fast hon gjorde inget dåra. Haha sen mötte vi Fanny och Mia Vällingby för dom hade varit i kyrkan för dom ska på ett konfermationsläger (stavas?) Oj det blev ganska mycket nu men ja så såg dagen ut ungefär, imorrn är jag ledig så då ska jag va med Ebba och Sara. Ni har ingen aning om hur mycket jag längtar till helgen, det kommer bli så jävla härligt :D Men nu ska jag kolla på film, Pussiluss.
  

Kommentarer
Postat av: matilda

carro :) jag ville bara säga att din blogg är toppen!

hihi puss matilda <3

2009-01-29 @ 18:26:40
URL: http://alltommatildis.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack så mycket, detsamma :) puss <3

2009-01-29 @ 18:46:45
URL: http://successful.blogg.se/
Postat av: frida

vart låg det där cafeet, förrutom bara i spånga ? :)

2009-02-02 @ 18:49:39
Postat av: Caroline

det ligger i värsta allé, det förra pedofil cafét men dom har bytt ägare nu så det är jätte trevligt :)

2009-02-02 @ 20:35:37
URL: http://successful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0