Victoria's Secret Fashion Show

Shululu, sitter hemma nu och jag är trööööött, annars kollar jag på Victoria's Secret Fashion Show 2008. Skulle igentligen träffat en viss person nu ikväll men nejnej, aja har varit med Ebba idag och vi har haft det mysigt. Nu kommer jag inte träffa henne på ett tag så jag kommer sakna henne :'( Imorrn ska jag typ va med Sara och Fanny. Men gud snart börjar ju skolan också, jag känner mig sjukt stressad redan över allt jag måste hinna med och har inte kunnat plugga över lovet för man kommer inte in på vår skolsida. Men pappa sa bara men man måste ju få ledigt nån gång också. Blev väldigt chockad att han sa det men han kanske börjar bli bättre nu och kan försöka stötta mig mer när det gäller skolan. Oj ja nu har jag inte mycket mer att skriva lägger nog in någon bild från idag också alldeles strax.

Det här var ialla fall dagens outfit.

tights från gina tricot
linne från HM
grå tröja som jag fått av pappa
ett svart midje skärp, kom inte ihåg vart jag köpte det // C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0