why can't we just stick together

Yes nu ska jag skynda mig och skriva detta inlägg för jag måste duscha innan Vikkan ringer mig. Idag så va man ju i skolan igen, kan börja plugga nu igen faktiskt ;O Haha härligt, men idag missa jag två lektioner vi hade musik och idrott alla andra lektioner börjar nästa vecka -.- Men jag fick inte musik tiden för min lärare är störd och jag hade tillåtelse att skippa idrotten för ja hade ooont! Sen efter skolan var jag med Sara, Fanny och Ebba, Ebba köpte hårfärg och sen åkte Fanny och Sara hem till Sara och jag och Ebba åkte till henne. Vi färga hennes hår och hennes utväxt blev typ väldigt ljus medans resten fortfarande var svart ;O men jag tyckte inte det såg så farligt ut. Sen gick jag hem och haha jag måste bara berätta att jag va rädd när jag gick hem för jag har Mias fjäll just nu och hon har blivit typ attackerad i den 2 gånger, så jag har typ panik när jag har den jackan den bringar typ otur ;P haha nej men ja det gick bra som ni ser för annars hade jag inte suttit här och skrivit :D Men nu måste jag spriiiiiiiiinga och duscha, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0