you wanna come in too my room for a little boom boom

Hejhoppgummisnopp, sitter utanför mitt rum och väntar på att Vikkan och Jonathan ska bli klara. Haha ta det inte fel, förstår hur det kan låta :P Men Patrik åkte för typ en timme sen eller nått så ja får väl va själv.. haha nej men det är härligt. Imorrn så KANSKE jag och Vikkan ska pierca oss, alltså jag har inte pratat med henne men jag hoppas verkligen jag får annars är hela min helg förstörd :'( Men mias fest imorrn blir ju bäst hoppas jag, fast det är ju girls only! Bästa, kommer bli så mysigt. Vi måste ju fira att hon är 15 nu! Ojoj, men nej nu får dom fan va klara snart -.- åhhh jag orkar inte vänta forever... kan inte han åka hem.. måste prata med Vikkan om piercingen och allt. Snart slår jag ner dörren för dom har ju låst den -.- Jaja jag får väl underhålla mig själv på nått sätt, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade Vikkan och Jonathan sex?

2009-01-30 @ 23:34:22
Postat av: Anonym

Hade Vikkan och Jonathan sex?

2009-01-30 @ 23:34:39
Postat av: Anonym

Hade Vikkan och Jonathan sex?

2009-01-30 @ 23:35:11
Postat av: victoria

ja

2009-01-31 @ 16:39:53
URL: http://vvikkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0