2c0ol 4scho0l

Tjenare bloggish, nu måste ju alla börja läsa min blogg igen ju när jag nu börjar skriva. Det är ju inte kul att skriva om man inte får några komentarer eller läsare som peppar. Men ialla fall just nu sitter jag i skolan och försöker hitta något jag kan plugga med som jag kan också redovisa denna vecka, för på torsdag åker jag iväg och jag mår inge bra över att jag ligger så dåligt till. Men imorn ska jag redovisa klart svenska och redovisa matte. Sen blir det fan mycket plugg på lovet, inget ig här inte! Men det går verkligen inte så bra som jag vill, PANIK! Men nu ska jag skriva på någonting.. men måste komma på vad. Aja tillräckligt tjatat om det nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor du i en villa,elr i ett radhus??

<33

2009-03-30 @ 16:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0